استخدام کارشناس فروش در شرکت تولیدی بازرگانی اسپیتامن

شرح موقعیت شغلی
احتراما یک شرکت معتبر تولیدی/ بازرگانی در حوزه امنیت و بویژه گاوصندوق های کره ای و ژاپنی از نیروهای مستعد و علاقمند در حوزه ی کارشناس فروش با شرایط زیر دعوت به همکاری می نماید:
*** مایل هستیم با استفاده از تجربه ی شما در مهندسی فروش , پیشنهادات شگفت انگیز به نمایندگان شرکت در سرتاسر ایران بدهیم .
*** انگیزه و شور و اشتیاق و روحیه کار تیمی شما باعث توانمند سازی و استفاده بهینه از ظرفیت های بالقوه ی همکاران خواهد شد.
*** با قدرت مذاکره و روابط عمومی خوب شما قادر خواهیم بود در جذب / حفظ و نگهداشت نمایندگان موفقیت های بیشتری داشته باشیم.
*** ما اطمینان داریم قابلیت ها و تواناییهای شما در ماموریت به شهرهای مختلف و دیدارهای حضوری با نمایندگان ارزش افزوده بیشتری خواهد داشت.
*** تجربه ی شما در بر طرف کردن تعارضات و تعامل با بخش های مختلف سازمان و همچنین مدیریت بحران , کمک شایانی به ما خواهد کرد.
*** امور مالی سازمان در خصوص چگونگی تعامل با نمایندگان جهت دریافت اسناد و تعاملات فی مابین همواره در قالب یک مشاور شما را حمایت خواهد کرد.
*** قطعا ساختار شرکت در خصوص نیروهای توانمند کمبودهایی دارد که البته با راهنماییهای شما در تعامل با نیروهای جدید , آنها نیز توانمند و به سازمان کمک خواهند کرد.
*** محل سکونت شما در تهران سبب خواهد شد تا کانون گرم خانواده همواره از وجود شما بهره مند گردد.
*** انرژی و روند رو به رشدی که توسط شما در شرکت جاری و ساری خواهد شد مستلزم حمایت های معنوی و مادی مدیران سازمان از شما خواهد بود که در قالب حقوق , پورسانت , مزایای شغلی , کارانه و ارتقاء نمودار خواهد شد.

"" انتظار همکاران با استعداد / با انگیزه / پر شور و جالب در شرکتی پویا را داشته باشید " "

"" ساختن آینده از پیش بینی کردن آن اسانتر است ""

متقاضیان واجد شرایط می توانند رزومه کاری خود را به ایمیل زیر ارسال و یا با شماره زیر تماس حاصل نمایند

ایمیل : trade@spitaman.com ، hkaveh054@gmail.com

همراه : 09121875036

تاریخ انتشار : یک شنبه ۱۴ خرداد ۱۴۰۲
جدید ترین آگهی های استخدامی مشابه با این آگهی ، حتما بخوانید
ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید : ثبت آگهی استخدام ثبت آگهی استخدام ثبت آگهی استخدام ثبت آگهی استخدام
تمامی كالاها و خدمات این فروشگاه، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می‌باشند و فعالیت‌های این سایت تابع قوانین و مقررات جمهوری اسلامی ایران است.
آی آر استخدام معتبرترین مرجع آگهی های استخدامی شرکت ‌های دولتی، خصوصی در تهران و کلیه شهر ها ، آگهی های استخدام را هر روز در سایت آی آر استخدام ببینید