استخدام کارمند خدمات مشتریان در تهران

کاریابی بین المللی شادا جهت تکمیل تیم کارشناسی خود، اقدام به استخدام کارشناس خدمات مشتریان نموده است. مشتریان موسسه شادا متقاضیان ویزاهای مهارتی، کارآفرینی و ... کشور استرالیا هستند و آماده سازی مدارک و انجام پیگیری های مربوط جزو وظایف کارشناسان خدمات مشتریان می باشد.

سمتتوضیحاتوظایف
کارمند خدمات مشتریان
  • بازه سنی: 25 الی 35
  • تحصیلات: حداقل کارشناسی
  • سطح زبان انگلیسی: بالای 70 درصد
  • نوع همکاری: تمام وقت
  • موقعیت جغرافیایی : شریعتی پل صدر
  • دارای بیمه تامین اجتماعی و هدایای مناسبتی
  • ساعت کاری شناور
  • ارسال و بررسی مدارک ارسالی مشتریان و دسته بندی مطابق با استانداردهای فنی
  • تهیه مدارک مورد نیاز بر اساس نیازمندی ها و استاندارد های تعریف شده
  • پیگیری امور مربوط به مشتریان و ارائه توضیحات فنی
  • تهیه اپلیکیشن های سازمان های ارزیابی و اداره مهاجرت
  • ارسال و دریافت ایمیل های مشتریان
  • ارتباط تلفنی و ایمیلی با مشتریان
  • انجام امور اداری مرتبط با مشتریان
  • تسلط به فنون ارتباط با مشتری و فن بیان قوی
  • صبر و حوصله بسیار بالا جهت حل مشکلات پرونده متقاضیان و ارائه راهکار
  • تسلط به زبان انگلیسی معادل آیلتس 6 ( نگارش و درک مفاهیم قوی )
  • انعطاف پذیری و یادگیری سریع
  • دارای روحیه تیمی و مسلط بر انجام فرآیندهای کار گروهی
  • داشتن خلاقیت و انگیزه برای پیشرفت
  • توانایی برنامه ریزی، اولویت بندی و مدیریت شخصی

متقاضیان واجد شرایط می توانند رزومه کاری خود را به شماره زیر واتساپ نمایند

واتساپ : 09024846978

تاریخ انتشار : جمعه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۱
جدید ترین آگهی های استخدامی مشابه با این آگهی ، حتما بخوانید
ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید : ثبت آگهی استخدام ثبت آگهی استخدام ثبت آگهی استخدام ثبت آگهی استخدام
تمامی كالاها و خدمات این فروشگاه، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می‌باشند و فعالیت‌های این سایت تابع قوانین و مقررات جمهوری اسلامی ایران است.
آی آر استخدام معتبرترین مرجع آگهی های استخدامی شرکت ‌های دولتی، خصوصی در تهران و کلیه شهر ها ، آگهی های استخدام را هر روز در سایت آی آر استخدام ببینید