یک شرکت معتبر در تهران جهت تکمیل کادر پرسنلی خود ، اقدام به جذب نیرو با شرایط زیر می نمایند :
سمت | توضیحات |
---|
کارشناس اداری مالی
| - 3 سال سابقه کار در گروه شغلی مشابه
- Microsoft Word - پیشرفته
- Microsoft Excel - پیشرفته
- Microsoft Powerpoint - پیشرفته
- Microsoft Outlook - متوسط
- مسلط به کار با دستگاه ثبت حضور و غیاب علم صنعت
- گزارش گزارش ماهانه کارکرد پرسنل ، بررسی لیست و انتقال آن به سیستم
- محاسبه و تهیه و تنظیم لیست پرداخت حقوق و دستمزد ماهانه
- بررسی و محاسبه موارد مربوط به حقوق و دستمزد و مزایای کار و لیست های حقوق و دستمزد و حق ماموریت ، بن ، بیمه و . . .
- تهبه و تحویل فیشهای حقوقی کارکنان به صورت ماهیانه
- مسلط به مکاتبات اداری و کار با اتوماسیون
- تهیه سند کسورات قانونی و پیگیری پرداخت کسور
- صدور اسناد مربوطه و تهیه گزارشات ماهانه حقوقی به بیمه تامین اجتماعی بانک و ... تنظیم مدارک پرداختهای پرسنلی
- محاسبه مابه التفاوت حقوق پرسنل، ذخیره سنوات و تسویه حسابهای قانونی
- مسلط به قوانین کار و بیمه تامین اجتماعی
- مسلط به امور قراردادها و عملکرد دقیق در این حوزه
- آشنا به فرآیند های جذب ، مصاحبه ، مدیریت عملکرد کارکنان ، آموزش های لازم و نگهداری کارکنان
- سن 25 - 35 سال
- جنسیت فرقی ندارد
- ساعت کار از شنبه تا چهارشنبه از ساعت ۸ تا ۱۶ پتجشنبه ها تا ساعت ۱۳
- محل کار خیابان بهشتی
- کارشناسی - گارشناسی ارشد رشته های روانشناسی، جامعه شناسی ، مدیریت و حسابداری
- با سابقه کار مفید و قابل استعلام
|
متقاضیان واجد شرایط می توانند رزومه کاری خود را به ایمیل زیر ارسال نمایند
ایمیل : job.com@yahoo.com