یک شرکت معتبر بازرگانی و پیمانکاری در تهران جهت تکمیل کادر پرسنلی خود ، اقدام به جذب نیرو با شرایط زیر می نمایند :
سمت | توضیحات |
---|
کارشناس اداری | - خانم
- تحصیلات : حداقل لیسانس (ترجیحا حسابداری)
- آشنایی با امور مرتبط با ضمانتنامه بانکی حداقل 3 سال سابقه کار مرتبط
- تسلط کامل به نرم افزار های اداری و آفیس
- متخصص در امور اداری و پرسنلی و انجام مکاتبات اداری
- دارای تجربه و مطلع بودن در زمینه قوانین مرتبط با بیمه تامین اجتماعی و انجام امور بیمه ای پرسنل
- شرکت در جلسات اداره کار
- مسلط به امور اداری و بایگانی مدارک و قرار داد ها
- منظم و دقیق و مسئولیت پذیر ، سرعت عمل و تمرکز بالا ، امانتدار ، قابل اعتماد ، متعهد ، منضبط ، دقیق ، روابط اجتماعی بالا ، انعطاف پذیر ، دلسوز ، صبور و راز دار
|
درج سمت در ایمیل های ارسالی کاملا الزامی (در غیر اینصورت ایمیل بررسی نخواهد شد)
متقاضیان واجد شرایط می توانند رزومه کاری خود را به ایمیل زیر ارسال نمایند
ایمیل : hr@pmkcgroup.com