استخدام کارشناس اداری جهت شرکت بازرگانی و پیمانکاری - تهران

یک شرکت معتبر بازرگانی و پیمانکاری در تهران جهت تکمیل کادر پرسنلی خود ، اقدام به جذب نیرو با شرایط زیر می نمایند :

سمتتوضیحات
کارشناس اداری
  • خانم
  • تحصیلات : حداقل لیسانس (ترجیحا حسابداری)
  • آشنایی با امور مرتبط با ضمانتنامه بانکی حداقل 3 سال سابقه کار مرتبط
  • تسلط کامل به نرم افزار های اداری و آفیس
  • متخصص در امور اداری و پرسنلی و انجام مکاتبات اداری
  • دارای تجربه و مطلع بودن در زمینه قوانین مرتبط با بیمه تامین اجتماعی و انجام امور بیمه ای پرسنل
  • شرکت در جلسات اداره کار
  • مسلط به امور اداری و بایگانی مدارک و قرار داد ها
  • منظم و دقیق و مسئولیت پذیر ، سرعت عمل و تمرکز بالا ، امانتدار ، قابل اعتماد ، متعهد ، منضبط ، دقیق ، روابط اجتماعی بالا ، انعطاف پذیر ، دلسوز ، صبور و راز دار


درج سمت در ایمیل های ارسالی کاملا الزامی (در غیر اینصورت ایمیل بررسی نخواهد شد)

متقاضیان واجد شرایط می توانند رزومه کاری خود را به ایمیل زیر ارسال نمایند

ایمیل : hr@pmkcgroup.com

تاریخ انتشار : سه شنبه ۲۳ دی ۱۳۹۹
جدید ترین آگهی های استخدامی مشابه با این آگهی ، حتما بخوانید
ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید : ثبت آگهی استخدام ثبت آگهی استخدام ثبت آگهی استخدام ثبت آگهی استخدام
تمامی كالاها و خدمات این فروشگاه، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می‌باشند و فعالیت‌های این سایت تابع قوانین و مقررات جمهوری اسلامی ایران است.
آی آر استخدام معتبرترین مرجع آگهی های استخدامی شرکت ‌های دولتی، خصوصی در تهران و کلیه شهر ها ، آگهی های استخدام را هر روز در سایت آی آر استخدام ببینید