یک شرکت معتبر در حوزه ارزیابی بیمه واقع در تهران جهت تکمیل کادر اداری و مالی خود در۵ ردیف شغلی با شرایط ذیل استخدام می نماید:
سمت | توضیحات |
---|
کارمند امور دفتری و اداری | - با تجربه بالای ۳ سال
- حداکثر سن ۳۰ سال
- خانم / آقا
- ۲ نفر
- تمام وقت
|
حسابدار حرفه ای | - مسلط به نرم افزار مالی و کلیه امور مالیاتی و تامین اجتماعی
- با تجربه ۵ سال کار
- با حداکثر سن ۳۵سال
- خانم / آقا
- ۲ نفر
- تمام وقت
|
تایپیست حرفه ای | - پاره وقت
- تمام وقت
- خانم / آقا
- ۲نفر
|
مسئول دفتر | - مسئول دفتر هیئت مدیره
- خانم
- با سابقه کار بالای ۵ سال
- حداقل سن ۳۰ سال
- مسلط به office و زبان انگلیسی
- ۱ نفر
- تمام وقت
|
اپراتور | - اپراتور حرفه ای خدمات پشتیبانی
- با فن بیان عالی
- بالای ۳۰ سال
- خانم /آقا
- ۴ نفر
- تمام وقت و پاره وقت
|
لازم به ذکر است شرط داشتن ضامن معتبر محضری و ارائه وثیقه جهت تضمین و همچنین ارائه اصل برگه رسمی رضایت شغلی از آخرین محل کار برای تمام سمتهای مورد درخواست الزامی است.
واجدین شرایط به مدت ۱۵ روز می توانند مشخصات و رزومه شغلی خود را به همراه عکس پرسنلی به صورت فایل PDFبه نشانی job.com@yahoo.com ارسال نمایند.
ایمیل : job.com@yahoo.com